Historie en Missie

Historie

In 1991 begon onze directeur Maarten Terlingen vanuit een klein kantoor in Alphen aan den Rijn met het verzorgen van OCR-dienstverlening aan het MKB-segment. In 2001 zijn we gestart met de ontwikkeling van onze eigen software, ImageCapture for Documents. De software werd toen nog vooral ingezet in de transportsector voor het geautomatiseerd verwerken van transportdocumenten.

Later werd hier ook de mogelijkheid aan toegevoegd om handmatig ingeboekte facturen te scannen en als digitale bijlage beschikbaar te maken in financiële pakketten. In 2010 werd ImageCapture for Invoices officieel geïntroduceerd, die versie die het mogelijk maakt inkoop(order)facturen geautomatiseerd te verwerken en matchen.

Inmiddels hebben meer dan 4800 bedrijven en instellingen in binnen-en buitenland onze ImageCapture software in gebruik genomen. Ieder jaar komen hier honderden nieuwe klanten bij. Scan Sys heeft hierdoor een zeer sterke marktpositie opgebouwd op het gebied van geautomatiseerde factuur- en documentverwerking. Historie

Met ons eigen Software & Product Development Team zijn we continu bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteit, toepassingen en koppelingsmogelijkheden van onze software.

Missie

Voor veel ondernemingen is het administratief verwerken van documenten een secundair proces dat veel kostbare tijd kost.

Wij willen ondernemers en medewerkers op administraties ontzorgen door die verwerkingsprocessen zo efficiënt en geautomatiseerd mogelijk te laten verlopen. Zo heeft de ondernemer altijd inzage in zijn administratie en kunnen medewerkers van de administratie zich bezighouden met leukere en meer rendabele werkzaamheden.

Dit doen wij door kwalitatieve softwareoplossingen te leveren voor de meest optimale automatisering en digitalisering van documentstromen op financiële administraties, met name in het MKB-segment.

Ben je benieuwd naar het team achter Scan Sys? Maak gauw kennis met onze medewerkers en hun verhalen. Denk je dat jij in ons team past? Solliciteer dan direct!

Veel gestelde vragen

Jazeker! Kijk voor openstaande stageplekken op de vacaturepagina of er een passende stage voor jou beschikbaar is. Ook als er geen passende stage bij staat kun je contact met ons opnemen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Dit hangt af van de vacature en functie, het staat altijd vermeld in de vacaturetekst als parttime werken bij de functie mogelijk is. Mocht het er niet bij staan, dan kunnen we dit natuurlijk bespreken tijdens de eerste kennismaking!

Hiervoor hebben wij een stappenplan dat jou precies verteld wat je kan verwachten!

Neem de vacature nauwkeurig door en lees je goed in op onze website www.scansys.nl. Ons product en de functie waarop je solliciteert staan centraal tijdens het sollicitatiegesprek. Daarnaast willen we graag weten wie jij bent en wat jouw persoonlijke kwaliteiten zijn zodat we zeker weter dat er een match is.

Het is altijd mogelijk om een open sollicitatie in te dienen. Stuur je CV + motivatie naar werkenbij@scansys.nl en geef ook aan welke functie je voor ogen hebt. We zullen dan samen met jou kijken naar de mogelijkheden.

Ons kantoor is gevestigd aan de Hofweg 25 in Nootdorp. Kijk op de contactpagina voor meer informatie over hoe je bij ons komt met bijvoorbeeld het OV!

Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen. Stuur bijvoorbeeld een mail naar werkenbij@scansys.nl of bel naar 015 310 20 40 en we beantwoorden graag je vraag!

Zien we jou binnenkort in ons team?